borak.


Tik tok tik tok.
Rasa macam baru semalam cuti semester aku bermula dengan indahnya.
Hari ni tinggal tunggu masa je nak daftar balik /le sigh/
Sungguh semester air mataku berakhir dengan jayanya ;_; 
Moga last semester ni bakal berakhir dengan menawan dan warna-warni. Tapi taknak macam sem 4. Mohon jauh. Tolak bala.

Baru-baru ni aku jatuh sakit.
Mula-mula sakit gigi pasal gigi angah (bak kata Aechot pasal aku ada lagi 3 gigi baru full semua) nak tumbuh namun ruang dia sempit. Aku taknak cabut. Biar. Selagi aku rasa tak bawak alam mati, aku taknak cabut. (pasal aku tau, nak mencabut tu akan terbangkan aku ke empayar sakit berpanjangan) Taknakk~ 
Seiring dengan sakit gigi, aku demam. Demam mesti lah pakej dengan selesema termasuk batuk. Semua kerja terbengkalai. Duit tak masuk. Kerja tak buat. Pastu nengok anime sepanjang hari. Bagus. 

Jangan contohi sikap ini.



"Kau sokong mana kat Piala Dunia?"

Jawapan : Aku lalang. Aku sokong mana-mana yang aku suka sampai menang.



"Akak tak buat fanfic lagi ke?"

Jawapan : Rasa nak bersara. Maaf. Tapi kalau nak request boleh dipertimbangkan. HAHA. puii.



"Boleh tak list anime/manga yang kau dah nengok/baca?"

Jawapan : Suatu hari nanti. Sebab aku seorang pelajar yang rajin belajar tau. HAHAH. oh please.



"Nak tips study boleh?"

Jawapan : OMG. I'm NOT a very good student :|



"Mulai hari ni aku nak ikut semua yang Hara buat dan makan."

Jawapan : Syura, kau gila =.=



Jaa~ mate ne.




1 comment:

soutul_annur said...

hahahahaha !!! sengal ..